zaterdag 21 februari 2015

Weekendje Frauffrey

Jeej vandaag ben ik een hele dag met Frauke en Geoffrey op pad gegaan. Een beetje door de winkeltjes gelopen. Ik vond al veel geschikte souvenirs voor het thuisfront maar deze koop ik liever op het einde van mijn stage. 
Na het kort shoppen zijn we naar de boeddhistische tempel, Matepani Gumba, geweest. Een van de boeddhisten heeft de tempel speciaal voor ons open gedaan zodat we eens een kijkje binnenin konden nemen. Zo een mooie, kleurrijke plafond heb ik nog nooit gezien denk ik. Hij gaf ons ook wat uitleg over de verschillende tekeningen en beelden in zijn beste Engels. ;) Daarna zijn we langs een leuk padje teruggekeerd met snel stromend proper water naast ons waar de mensen hun kleren en zichzelf in wasten. 



Met de schoonbroer op de foto!


Het was een dagje van eten, shoppen, wandelen, eten, drinken en eten. Heerlijk! Woensdag komen Frauke en Geoffrey naar het bergdorpje voor mijn verjaardag. Ik kijk er al naar uit!

Tot volgende week voor de volgende update. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten